2012-05-10

Ny bloggadress!

Fortsätt gärna att följa mitt bloggande på Matmolnets sida.
Min nya bloggadress är följande: http://matochbakverkstan.se

Ett enkelt sätt att följa min OCH andras bloggar är, som jag tidigare nämnt, via Bloglovin. Det finns en Bloglovin-knapp överst på min nya bloggsida. Använd den om du enkelt vill bli meddelad om både mina- och andras nya inlägg.
Du som redan prenumererar på min sida via Bloglovin och vill fortsätta med det: Jag har ingen uppgift om att prenumerationen "hänger med" och måste därför kanske annars läggas till igen.

Bloglovin skriver följande på sin hemsida:

Om bloglovin

Att läsa bloggar kan vara krångligt. Vi skapade bloglovin så att man ska slippa gå in på ouppdaterade bloggar, öppna tio fönster i taget och tappa bort sina favoritbloggar. Med bloglovin vill vi göra din bloggläsning enkel och rolig!

Låter nice! Hur funkar det?

Du lägger de bloggar du vill följa i en lista hos oss. Sen så får du ett meddelande varje gång någon av dina favoritbloggar har skrivit något nytt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.