2011-08-13

Fattas ett par...

Eftersom jag älskar skor måste givetvis bloggen få en egen skoavdelning!

Jag lever efter måttot: 'A Woman's Right to Shoes'

I alla fall, operation skorensning pågår här under förmiddagen. Nu börjar man frysa om fossingarna på dagarna och fötterna vill krypa ner i lite varmare skor. Snart dags för sandalernas vintervila *snyftar*. Nåväl, vid inventeringen upptäcker jag att det saknas ett par Converse. Ett hett tips är att de är på jobbet. Men jag tror jag klarar mig ändå.
Är man i USA kan man verkligen fynda dessa skor billigt. De billigaste kostade 99 SEK på rea i en Converse-butik.

Ovan är hela familjens Converse, alla inte är mina, även om det faktiskt skulle kunna vara så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.