2011-10-28

Bloggprenumeration via e-post / Bloglovin

Till er som prenumererar på mina inlägg via e-post

Ang mina blogginlägg: Alla justeringar av publicerade recept, (justeringar som jag gör strax efter publicering -inte senare), kommer inte med i mailet. Alltså, det är inte sista versionen som kommer på mailet, utan den första.
Tänk därför på att först titta på själva bloggsidan online, om du vill vara säker på att få med den eventuella justeringen. Vad jag menar med justering kan vara stavfel som jag upptäcker i efterhand eller någon annan tokighet som jag känner jag vill ändra på. Kort sagt, man har sluntit på tangentbordet :o)

Därför rekommenderar jag Bloglovin http://www.bloglovin.com/

Bloglovin skriver på sin hemsida
"Att läsa bloggar kan vara krångligt. Vi skapade bloglovin så att man ska slippa gå in på ouppdaterade bloggar, öppna tio fönster i taget och tappa bort sina favoritbloggar. Med bloglovin vill vi göra din bloggläsning enkel och rolig!"

Låter nice! Hur funkar det?

"Du lägger de bloggar du vill följa i en lista hos oss. Sen så får du ett meddelande varje gång någon av dina favoritbloggar har skrivit något nytt."

1 kommentar:

  1. Nu ligger du i min lista och jag tycker bloglovin funkar jättebra!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.